Ga naar de inhoud

Onze klanten

Klanten van Practice

Hornbach Nederland

 

 

  • Training Omgaan met emotie en agressie voor alle 450 kassieres van Hornbach in Nederland
  • Training van de hoofdkassieres in het coachen, begeleiden en inwerken van medewerkers in dit thema
  • Training van beveiligers in het effectief optreden bij agressie-incidenten
  • Ontwikkeling van agressie-beleid en training van Bedrijfsleiders

Huisartsenpraktijk Sagenhoek – Amersfoort

 

 

 

  • Training Omgaan met emotionele en agressieve patiënten voor het gehele team
  • Individuele coaching van de assistenten
  • Advies voor borging

Dank voor het advies! Wij hebben het traject heel positief ervaren. Ook leuk om te lezen dat we al op de goede weg zijn. Kan jij mij  laten weten op welke andere gebieden we jullie in zouden kunnen zetten?

Chantal Emaus, huisarts

 

Kunnig – Antwerpen

 

 

  • Workshop Omgaan met emotie en agressie voor 40 werkleiders, die medewerkers begeleiden met een afstand tot de arbeidsmarkt. Kunnig verleert ondersteuning aan bedrijven op het gebed van productie en logistiek

‘Het was een bijzonder aangename en professionele samenwerking met Bart. Tijdens de intake bleek dat hij ervaring heeft met de materie, en bovendien voldoende oor had naar onze noden en onze specifieke context. De opleiding was kwalitatief sterk, zowel op inhoudelijk vlak als in de vorm. Onze medewerkers waren dan ook allemaal erg enthousiast. De mond-aan-mond reclame zorgde zelfs voor extra inschrijvingen bij later geplande sessies. Ook achteraf kregen we van Bart voldoende tips en informatie waar wij als organisatie verder mee aan de slag kunnen. Een echte aanrader!’

Hanne Depotter, HR – medewerker Kunnig – Antwerpen

 

Klanten van initiatiefnemer Bart Seijnder via andere opdrachtgevers

Gemeente Enschede

 

 

  • Training Omgaan met emotie en agressie voor afdeling Werk en inkomen
  • Training Omgaan met emotie en agressie voor afdeling Burgerzaken
  • Workshop Omgaan met emotie en agressie voor nieuwe gemeenteraadsleden
  • Training Omgaan met emotie en agressie voor Burgemeester en Wethouders
  • Workshops Omgaan met pesten voor leidinggevenden en medewerkers van Dienst Onderhoud

‘Ik heb met Bart de afgelopen jaren samengewerkt bij het ontwikkelen van beleid in het omgaan met emotie en agressie; het op maat leveren van trainingen aan zeer uiteenlopende groepen; het bedenken van oplossingen bij soms complexe vraagstukken op dit gebied. Bart is zeer professioneel; integer; helder in communicatie; vol begrip en toewijding; wars van vaststaande regels en werkt altijd met een doel voor ogen.’

Wouter Groothengel, Veiligheidskundige en Adviseur Arbeidsomstandigheden 

 

Gemeente Rotterdam – Werk en Inkomen

 

 

 

  • Training Omgaan met emotie en agressie voor 50 medewerkers

‘Bart heeft in mijn team de training ” Gespreksvaardigheden en omgaan met agressie ” gegeven. Vanaf de eerste dag waren de medewerkers erg positief over hoe de training gegeven werd. Iedereen kon zichzelf zijn door de manier waarop Bart met de mensen omging. Hij is integer en laat iedereen in zijn of haar waarde. Medewerkers konden naar zichzelf en naar anderen kijken zonder te oordelen. Bart leerde de mensen anders omgaan met verbaal sterke klanten en om ‘bij de ander te laten wat van de ander is’. Verbale agressie is nu hanteerbaarder. Mensen gingen met plezier naar de training en hebben het nodige geleerd waar we nu nog profijt van hebben. Bart is een prettige persoonlijkheid. De samenwerking heb ik als erg positief en professioneel ervaren.’

Dineke Melse, leidinggevende 

 

Zuyderland ziekenhuis – Heerlen

 

  • High Impact Trainingen Feedback geven en ontvangen aan chirurgie-teams
  • High Impact Trainingen gastheerschap aan Maag Lever darm – afdelingen

Bart heeft binnen Zuyderland Medisch Centrum diverse HIT-trainingen verzorgd op het gebied van feedback geven, samenwerken en gastheerschap in de zorg. Bart werkt professioneel, is betrokken en luistert goed naar de opdrachtgever. Door zijn gedegen voorbereiding en het verwerken van aansprekende praktijkvoorbeelden in de trainingen heeft hij een herkenbaarheid gecreëerd die prima aansloot op de beleving van de deelnemers. Het geleerde in de training werd direct omgezet in praktische tips die bruikbaar zijn op de werkvloer. Van diverse deelnemers heb ik enthousiaste geluiden teruggekregen als ‘praktisch’ en ‘dit is iets waar we iets aan hebben’.  Bart weet een sfeer neer te zetten waardoor medewerkers zich open en kwetsbaar durven op te stellen. Zo neemt hij deelnemers mee in het leerproces. In zowel het voorbereidingstraject als in de trainingen zelf heb ik Bart leren kennen als een prettige, kundige en bevlogen trainer. Hij is goed voorbereid, houdt zich aan afspraken en denkt mee met de klant.

Miriam Wetzels, klachtenfunctionaris (destijds werkzaam bij Opleidingen)

 

Home