Ga naar de inhoud

Praktijktraject ‘Emotie en agressie de baas’

Aantal Deelnemers Maximaal 10
Tijdinvestering per deelnemer ·         4,5  uur per deelnemer + ‘learning on the job’ – verweven in het werk
Doorlooptijd 4,5 maand
Resultaat De deelnemer gaat effectief en veilig om met emotioneel en agressief gedrag van klanten.

De deelnemer kan:

  • Zijn eigen spanning omlaag brengen, zodat hij daarna niet primair maar bewust reageert op de klant.
  • Duidelijk én tactvol een teleurstellende boodschap brengen
  • Emotioneel gedrag van de klant ombuigen, zodat het gesprek terug kan naar de inhoud
  • Een grens stellen bij ongewenst gedrag van de klant. Tijdig, duidelijk en effectief.
  • Veilig reageren op agressieve klanten

Afhankelijk van het werk van de deelnemers richten we de training op face-to-face- communicatie, telefonische communicatie, digitale/schriftelijke communicatie, gesprekken op kantoor, bij de klant of op straat.

Aanpak 5 stappen

Home