Ga naar de inhoud

Praktijksucces: Hornbach medewerkers gaan beter om met agressief gedag

De kassières van Hornbach geven aan dat zij na onze training veel beter kunnen omgaan met emotionele en agressieve klanten! Twee maanden na onze training geven ze zichzelf hiervoor een rapportcijfer 7,7: een stijging van 23% ten opzichte van de nulmeting vlak vóór de training.  De kassières hebben vooral meer vertrouwen dat zij op een veilige manier kunnen handelen als een klant dreigt met fysiek geweld. Ook hebben zijn grote sprongen gemaakt in het effectief stellen van grenzen aan klanten die hen uitschelden, beledigen, intimideren of commanderen. Tot slot kunnen zij veel beter boze klanten rustig krijgen dan voorheen.

Wij zijn blij met dit effect, dit is waarvoor wij het doen! Wij gaan dit nieuwe cursusjaar door met het trainen van de hoofdkassières, zodat zij hun mensen nog beter kunnen coachen, van de beveiligers, zodat zij de kassières optimaal kunnen ondersteunen bij een agressie-incident en van de rest van alle kassamedewerkers van Hornbach Nederland!

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *